Evaluadores (2013-2019)

Pablo Alabarces (Universidad de Buenos Aires– CONICET, Argentina)

Regine Allgayer-Kaufmann (Universität Wien, Austria)

Miguel Alonso-Cambrón (Sociedade Antropolóxica Galega, España)

Pedro Aragão (Universidade Federal do Estado do Rio de Janeiro, Brasil)

Heloísa de Araújo Duarte Valente (Universidad Paulista, Brasil)

Julio Arce (Universidad Complutense de Madrid, España)

Paulo de Assis (Orpheus Instituut, Bélgica)

Karen Avenburg (Universidad Nacional de Avellaneda, Argentina)

Frederico Machado de Barros (Universidad Federal do Rio de Janeiro, Brasil)

María Julia Carozzi (Universidad Nacional de San Martín– CONICET, Argentina)

Líliam Barros Cohen (Universidade Federal do Pará, Brasil)

Dorothee Barth (Universität Osnabrück, Alemania)

Jean-Michel Beaudet (Université Paris Ouest Nanterre– La Défense, Francia)

Jnan Blau (California Polytechnic State University, San Luis Obispo, California, Estados Unidos)

Bernd Brabec de Mori (University of Music and Performing Arts Graz, Austria)

Esteban Buch (École des Hautes Études en Sciences Sociales, Francia)

Enrique Cámara de Landa (Universidad de Valladolid, España)

Flávia Camargo Toni (Universidade de São Paulo, Brasil)

Cláudio Campos (Universidade Estadual Paulista, Brasil)

Javier Campos Calvo-Sotelo (Universidad Autónoma de Madrid, España)

Joao Soeiro de Carvalho (Universidade Nova de Lisboa– INET-md, Portugal)

Jorge Castro Ribeiro (Universidade de Aveiro– INET-md, Portugal)

Luca Chiantore (Universidade de Aveiro– INET-md, Portugal; Escola Superior de Música de Catalunya & Musikeon, España)

Omar Corrado (Universidad de Buenos Aires, Argentina)

Jaime Cortés Polanía (Universidad Nacional de Colombia, Colombia)

Alejandra Cragnolini (Universidad Nacional Autónoma de México, México)

Claudio Fernando Díaz (Universidad Nacional de Córdoba, Argentina)

Oscar Di Liscia (Universidad Nacional de Quilmes, Argentina)

Ana Lidia Domínguez (Red de estudios sobre el sonido y la escucha, México)

María Eugenia Domínguez (Universidade Federal de Santa Catarina, Brasil)

Alex Duarte (Universidade de Aveiro– INET-md, Portugal)

Victoria Eli (Universidad Complutense de Madrid, España)

Werner Ewald (Universidade Federal de Pelotas, Brasil)

Alexandre Fenerich (Universidade Federal do Estado do Rio de Janeiro, Brasil)

Luis Ferreira (Universidad Nacional de San Martín, Argentina)

Pablo Fessel (Universidad de Buenos Aires– CONICET, Argentina)

María Inés García (Universidad Nacional de Cuyo, Argentina)

Norma Susana González Aktories (Universidad Nacional Autónoma de México, México)

Paula Guerra (Universidade do Porto, Portugal)

Klisala Harrison (University of Helsinki, Finlandia)

Sydney Hutchinson (Syracuse University, Estados Unidos)

Beatriz Ilari (University of Southern California, Estados Unidos)

Pablo Kohan (Univesidad de Buenos Aires, Argentina)

Katrin Lengwinat (Universidad Nacional Experimental de las Artes, Venezuela)

Javier León (Indiana University, Estados Unidos)

Martín Liut (Universidad Nacional de Quilmes, Argentina)

Rubén López Cano (Escola Superior de Música de Catalunya, España)

Dan Lundberg (Överbibliotekarie/Arkivchef, Statensmusikverk, Suecia)

Ignazio Macchiarella (Università di Cagliari, Italia)

Silvia Malbrán (Universidad Nacional de La Plata, Argentina)

Edilberto José de Mancedo Fonseca (Universidade Federal Fluminense, Brasil)

Silvia Martínez (Escola Superior de Música de Catalunya, España)

Julio Mendívil (Goethe Universität, Frankfurt am Main, Alemania)

Rafael José de Menezes Bastos (Universidade Federal de Santa Catarina, Brasil)

Ana Flávia Miguel (Universidade de Aveiro– INET-md, Portugal)

Federico Monjeau (Universidad de Buenos Aires, Argentina)

Allan Moore (University of Surrey, Inglaterra)

Susana Moreno (Universidad de Valladolid, España)

Graça Mota (Polo no Politécnico do Porto do INET-md, Portugal)

Alvaro Neder (Universidade Federal do Estado do Rio de Janeiro, Brasil)

Diosnio Machado Neto (Universidade de São Paulo, Brasil)

Julio Raúl Ogas Jofre (Universidad de Oviedo, España)

Oscar Olmello (Universidad Nacional de las Artes, Argentina)

Adalberto Paranhos (Universidade Federal de Uberlândia, Brasil)

Allan de Paula Oliveira (Universidade Estadual do Paraná, Brasil)

Simone Luci Pereira (Universidad Paulista, Brasil)

Ana Paula Peters (Universidade Estadual do Paraná, Brasil)

Ricardo Pinheiro (Universidade Lusíada de Lisboa– INET-md, Portugal)

Ruth Piquer (Universidad Complutense de Madrid, España)

Edwin Pitre Vásquez (Universidade Federal do Paraná, Brasil)

Marcia Ramos de Oliveira (Universidade do Estado de Santa Catarina, Brasil)

Dario Ranocchiari (Universidad de Granada, España)

Pedro Rebelo (Queen's University Belfast, Irlanda del Norte)

Luciana Requião (Universidade Federal do Estado do Rio de Janeiro, Brasil)

Timothy Rice (University of California, Estados Unidos)

Héctor Rubio (Universidad Nacional de Córdoba, Argentina)

Irma Ruiz (Universidad de Buenos Aires– CONICET, Argentina)

Jorge Salgado Correia (Universidade de Aveiro– INET-md, Portugal)

José Alberto Salgado e Silva (Universidade Federal do Rio de Janeiro, Brasil)

Iñigo Sánchez (Universidade Nova de Lisboa, Portugal)

Juan Francisco Sans (Instituto Tecnológico Metropolitano de Medellín, Colombia)

Susana Sardo (Universidade de Aveiro– INET-md, Portugal)

Anthony Seeger (University of California, Los Angeles, Estados Unidos)

Pablo Semán (Universidad de Buenos Aires– CONICET, Argentina)

Favio Shifres (Universidad Nacional de La Plata, Argentina)

Jonathan Sterne (McGill University, Canadá)

Henry Stobart (University of London, Inglaterra)

Alberto Tsuyoshi Ikeda (Universidade Estadual Paulista– Universidade de São Paulo, Brasil)

Martha Tupinambá de Ulhôa (Univerdidade Federal do Estado do Rio de Janerio, Brasil)

Alejandro Vera (Pontifica Universidad Católica de Chile, Chile)

Eduardo Vicente (Universidade de São Paulo, Brasil)

Leonardo Waisman (Universidad Nacional de Córdoba– CONICET, Argentina)